Susanne L.
Som alltid ett perfekt resultat! Tack! Bobergsgymnasiet Ånge /Susanne
Mats S.
Bra gjord och snabb leverans. Riktigt nöjd!
Kristin R.
Toppen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bra mejlkonversation (beställde egen text)
Snabb leverans.
Bra och fint paketerat.
Rekommenderar starkt ❣️
Anna V.
Bästa kundservicen!
Jenny E.
Så fint halsband och snabb leverans.
Charlotta A.
Den här är sååå jag! Laddad för ett besök på Gekås...
Jessica B.
Superbra o snabb leverans
Ulrika H.
Helt klart min stil på smycken. Älskar mina halsband ❤️
Sara S.
Snyggt och välgjort halsband, snyggt förpackat, snabb leverans. Enkelt och smidigt att designa och lägga beställning. Överhuvudtaget en positiv köpupplevelse.
Björn A W.
Snygg och juste produkt bra kvalité och trevligt med att få överraska.
Björn A W.
Snygga och häftiga produkter.
Smycken som kan bli unika för den som får dem.
Freddy K.
Helt perfekt bra kvalitet